عکس اول
 
درباره وبلاگ


بسم رب الزهرا
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 8611
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



دریافت كد ساعت

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

هيئت عزاداران مكتب الزهرا(س)آذرشهر
جمعه 26 فروردين 1398برچسب:, :: 1:0 قبل از ظهر ::  نويسنده : خادمان حضرت زهرا(س)

هیئت عزاداری مکتب الزهرا(س) شهرستان آذرشهر  


 دانلود سخنان گوهربار امام علي (ع)


 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

س
ساعت0:54---20 ارديبهشت 1391
سلام بیدارید

ناصر
ساعت19:54---23 فروردين 1391
زبانحال حضرت زهرا س در هنگام بیماری

من با حسین تشنه لب اسرار دارم

این لحظه ها با زینبم هم کار دارم

از داغ ر
اینک برای تو دل خونبار دارم



انقدر بر مسمار این در خیره منگر

من خاطراتی بد از این مسمار دارم

بر سینه ی بشکسته ام انگار دیدی

یک یادگاری از در و دیوار دارم

امشب برای گریه بر پیراهن تو

چشم تمام عالمین را یار دارم

پیراهنت را می ربایند ای حسینم

بر گریه بر پیراهنت اصرار دارم

از من کفن می خواهی ای فرزند نیکم؟

صندوق بیتم را بگرد انگار دارم

یک سر به انبار درون خانه زن که

پیراهنی کهنه در آن انبار دارم

در این تنفس های پایانی عمرم

من حرفهایی از سر تکرار دارم

رأست به نیزه می رود ای جان مادر

از داغ رأست دیدگانی تار دارم

قنفذ مرا یکجور دیگر زد به والله

از لطف پایش یک تن بیمار دارم

یک ضربه بر پهلو و چندین بار سیلی

از ضربه های دشمنم آمار دارم

سروده جعفر ابوالفتحی


ناصر
ساعت19:49---23 فروردين 1391
یا اباصالح عج

صداي غربت مولا زچاه كوفه مي آيد

علي تنهاست اي تنهاي تنها يا ابا صالح

بيا اي وارث حيدر كه زخم سينه زهرا

به شمشير تو مي گردد مداوا يا ابا صالح

در وديوار بيت وحي گويد با تو ‍بيوسته

كه اينجا مادرت افتاده از ‍با يا ابا صالح

بيا از قنفذ كافر غلاف تيغ را بستان

كه جايش مانده بر بازوي زهرا يا ابا صالح

دوقبر از شيعه گم گشته يكي محسن يكي زهرا

شود روز ظهورت هردو بيدا يا ابا صالح

ميان دشمنان نقش زمين شد مادرت زهرا

بگو آن دم چه حالي داشت مولا يا ابا صالح

چرا مخفي است قبر فاطمه (س ) در شهر ‍ پيغمبر

بيا و برده از اين راز بگشا يا ابا صالح


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: